Alla hjärtans dag.

Glad alla hjärtans dag allesammans.

Har varit en underbar dag även om jag haft jobbigt ont i magen och jobbat hela kvällen.

Vaknade vid lite över 8. Var hungrig så jag steg upp. Kollade lite på tv och åt lite yoghurt och drack te. Väckte daniel lite efter 9, tyckte det var dags att han steg upp. Han stekte en omelett till furkost och så gick han iväg till maxi. Han och en kompis skulle se om de hittade något fint till alla hjärtans dag.
Jag lade mig på sängen och kollade serier på datorn en stund. Magen lugnade ner sig så jag började klippa mönster till stolen jag skulle sy om. Började fixa på den. 
Daniel kom hem med lite godis och så diskade han( de skulle jag göra när han var ute, men glömde visst). Efter att han diskat fick jag ett silver kuvert.  I det låg ett kort, och innanför kortet låg ett rosa USB-minne. Kortet och minnet var världens sötaste present. Ler fortfarande av tanken.  ÄLSKAR DIG DANIEL!

Fan... måste få råd med nya glasögon på något sätt. Vet inte hur. Dessa kommer att falal i delar snart (gjorde det nyss).

Ska jobba vidare nu, bara 45 min kvar nu ungefär.  Sedan hem och sova. I morgon ska jag väl en sväng på skolan och sedan ska vi städa och handla mat.

Ha det bra allesammans!