Örnsköldsvik

Hello,
en stund sedan jag skrev senast. Kan berätt att det växer i massor hemma på balkongen.

Så här såg mina odlingar ut i början på maj.
Denna bild är från början av maj, Nu är det jätte grönt.

Är i Övik nu och har "semester", kommer vara den enda tid som jag har ledigt mer än 2 dagar/vecka. Ska av och an till umeå på fredag för att jobba, jobbar 9:30-13:30. Sen ska Conny och Therese lämna modemet och stavarna innan de flyttar ner till Göteborg. Vad pra att det passade på samma dag.
Åker tillbaka hit till Övik på fredag eftermiddag, efter jobbet. Ska se om jag hinner ta en bild på alla växtligheter då. Så får ni se hur mycket det vuxit.

Är skönt att vara här och göra ingenting. Tror jag ska ta en promenad om en stund. Regnar inte idag så man kanske skulle passa på att gå ut en sväng. Tror Daniel jobbar till 16.

Har börjat kolla på CSI New York. Har inte sett det helt sammanhänagde förr, har sett något avsnitt här och där men inte följt serien.

Förresten... du vet att det är länge sen du uppdaterade din blogg om du inte ens känner till att den flyttat. :D