Mera jobb.

Fick mera jobb i veckan. Lite tråkigt då jag måste åka i morgon, men det skadar inte med mera pengar.  Är inte första gången jag sover ensam i lägenheten. Det ska väl gå bra.  Fick mera jobb i morgon och på söndag.

Har kollat genom säsong 1 och 2 av CSI New York den senaste veckan. Hade svårt att hitta säsong 3 så tänkte börja kolla på CSI Miami.

Lyssnade slut Camilla Läckbergs Sjöjungfrun i går. Lösningen på mordet var väntat men inte det egentliga slutet, hoppas verkligen nästa bok kommer snart, för detdär slutet var inte bra alls. Borde vara förbjudet att sluta en bok på det sättet. :)

Vädret idag har varit omväxlande, kan man bokstavligen säga.  Först sken solen, sedan regnade det, sen sken solen, sen öste det ner och så sken solen igen, osv osv, ni förstår vad jag menar. Just nu skiner solen, har funderat på att gå ut men så fort jag tänker tanken börjar det regna.

Om en vecka och 2 dagar kommer mamma, pappa och susse hit. De stannar torsdag-söndag. På fredag åker vi till övik för middag med Daniels föräldrar. Ska bli intressant. :)

Sedan är det bara två veckor tills vi åker till Helsingfors. Allt är bokat och klart. Vi flyger hela vägen dit och sen åker vi båt på tillbakavägen. Ska bli kul. Har inte varit hemma sen i julas. Ska träffa Dansku också och så tänkte jag kanske ordna lite grillning med de andra. Sen åker vi 4 dagar till Kalvön. Mamma är där och Swipp och susse är också där. Mikael är väl hemma antar jag. Han skulle göra en ram att spänna upp tyg på tills nästa vecka när mamma, pappa och susse kommer hit. Hittade ett snyggt tyg som jag ska spänna upp ovanför sängen.

Ska kolla klart sista avsnittet i säsong 2 nu och sedan gå ut en sväng. :D Ha det bra...