Mitt i veckan.

Har gått bra att jobba med första labben tills jag kom till uppgift tre. Den var ju omöjlig att förstå. :) Vet inte riktigt hur han vill att rutorna ska placeras. suck. gick bra med 3.1, men sen skulle det en ruta till i 3.2 och då gick det inte att ha 3.1 som jag tänkte. Nå ska iväg och på handledning om en timme ungefär. Måste spara ner sidan på usb först.

Oj nu kom posten, fick mitt löne besked. Blev lite mer än jag trodde. Tur det. Nästa månad blir jag av med alla mina skulder, hyra till Therese och dator till Daniel.

Snart kommer Daniel hem också. Har haft matte, stackarn.

På fredag ska jag äta tacos/tortillas med Katta, ska bli kul att träffa henne. Var mycket länge sedan dess.

Nåja, får väl lägga till mera när jag kommer till skolan och kan berätta hur läraren tänkte.

Hörs!