På jobbet fast jag inte jobbar

Sitter på jobbet. Borde jobba med skolarbetet. Sitter här för att jag inte har nåt bredband hemma, ännu. Daniel jobbar så jag tänkte att jag kan sitta här och snylta på nätet när han jobbar.

Talade med mamma idag, de kommer inte hit till påsk men pappa skulle tydligen komma till Sverige i veckan, får se om han ska till Olofsfors, då kanske han kommer här förbi en sväng. Lovade honom någon form av älgmiddag om han kommer förbi. :D

Ska se om jag skulle få klart rapporten nu innan 21:30. Då har jag ett problem mindre.

Kollade lite på kurser jag skulle kunna söka till hösten, funderade på något inom journalistik som påbyggnad. Eller kanske något mer inom webbdesign och -utveckling. Skulle vara intressant att jobba med både tidningar och webb.

Ska forska lite på det. Är lite dåligt med jobb här i stan men man får hoppas på det bästa, annars blir det BBB tills Daniel är klar. Sen får man se vart det bär. Skulle vara intressant och veta vilka jobb som finns för honom också och hur långnt han är beredd att flytta inom landet.

Nu rapportskrivande!